We zijn verheugd om de nieuwe interactieve online omgeving van Mijn Implantaat te introduceren. Deze innovatieve tool verbetert de informatievoorziening en communicatie met uw patiënten. We vertellen graag meer over de mogelijkheden en voordelen die deze tool biedt voor zowel uw praktijk als uw patiënten.
De interactieve story van Mijn Implantaat is ontworpen voor patiënten die een tandimplantaat behandeling ondergaan of hebben ondergaan. Deze informatieve en interactieve webapp is overal en altijd toegankelijk, zolang u verbonden bent met het internet. De online omgeving biedt instructievideo’s met uitgebreide informatie, nuttige tips tijdens het proces van de behandeling naar herstel en er worden ervaringen van andere patiënten gedeeld die reeds de behandeling hebben ondergaan.

Scan dan de QR-code of klik erop voor directe toegang.
Voor meer informatie over Mijn Implantaat of de interactieve online omgeving, bezoek www.mijnimplantaat.nl.
bone & tissue day Knokke 2025 gathered dental professionals for a day of expert lectures and discussions on bone and soft-tissue regeneration, featuring botiss solutions like NOVAMag®, cerabone®, and maxgraft®.
After a tooth extraction, bone loss is inevitable without socket preservation. This limits aesthetics and implant options. NOVAMag® SHIELD offers a quick, flapless solution: maintain bone volume, avoid second surgeries, and create the ideal foundation for bridges and implants – all without disrupting your workflow.
De Zero Bone Loss Concepts Kit helpt botverlies rond implantaten te voorkomen. Nu beschikbaar voor AnyRidge® én BlueDiamond®, gebaseerd op meer dan 20 jaar klinisch onderzoek.
De Klantenservice van MegaGen helpt u graag verder. Bel met één van onze medewerkers op telefoonnummer +31 (0) 88 – 84 84 100 (bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot 17:00 uur). Onze medewerkers helpen u graag verder, of vind op onze service pagina het antwoord op al uw vragen.


Waarom wij een AI-medewerker hebben aangenomen? Omdat we juist het persoonlijk contact met jou willen behouden.
Bij ons draait alles om persoonlijke aandacht – voor onze klanten én voor elkaar. Tegelijkertijd geloven we in innovatie en slimme processen. Daarom hebben we Parky aan ons team toegevoegd.
Maak kennis met Parky: onze nieuwe AI-collega die achter de schermen onze medewerkers ondersteunt bij sales en klantcontact. Dankzij Parky houden wij meer tijd en ruimte over om jou écht persoonlijke service te bieden.
Waarom Parky?
✔️ Altijd beschikbaar – 24/7 ondersteuning voor ons team
✔️ Slim en snel – Directe inzichten en oplossingen
✔️ Efficiënt en betrouwbaar – Voor een soepel verlopend proces
Met Parky aan boord kunnen wij het persoonlijke contact niet alleen behouden, maar zelfs versterken.
Nieuwsgierig? Kom gerust langs voor een kop koffie, dan stellen we je graag aan Parky voor.
Om jou nog beter van dienst te zijn, zijn wij continu bezig onszelf te verbeteren.
Vanwege interne training en teamactiviteit is ons kantoor daarom gesloten op:
Vrijdag 9 september 2022
Het blijft uiteraard wel mogelijk om bestellingen online te plaatsen via de e-catalog op onze website of via de mail naar sales@megagen.nl / sales@megagen.be.
Bestellingen die geplaatst zijn op donderdag 8 september na 16.00 uur of op vrijdag 9 september, worden op maandag 12 september verwerkt.
Hartelijk dank voor jouw begrip!